Klachtenregeling

Veruit de meeste klachten over de dagelijkse gang van zaken in de school zullen in onderling overleg tussen ouders, leerlingen, personeel en schoolleiding op een juiste wijze worden afgehandeld. Indien dat echter, gelet op de aard van de klacht, niet mogelijk is of indien de afhandeling niet naar tevredenheid heeft plaatsgevonden, kan men een beroep doen op de klachtenregeling van het Dongemond college. Hierin wordt geregeld wat wij onder een klacht verstaan, wie een klacht kan indienen volgens de regeling, welke procedure gevolgd wordt etc.

U vindt de klachtenregeling hier.
Deze klachtenregeling is alleen van toepassing als men met zijn klacht niet ergens anders terecht kan.

Contact

  • Unit Made
  • Kempsstraat 15
  • 4921 TB Made
  • 0162-683125
  • Unit HAVO-VWO & VMBO
  • Collegeweg 1
  • 4942 VC Raamsdonkveer
  • 0162-513469
  • Privacy Cookies
  • Postadres
  • Postbus 124
  • 4940 AC Raamsdonksveer
  • Bank
  • IBAN: NL33 RABO 0115698442
  • E-mail
  • info@dongemondcollege.nl
  • Vragen mbt leerlingenadministratie
  • leerlingenzaken@dongemondcollege.nl
  • Vragen over Magister
  • applicatiebeheer@dongemondcollege.nl

Locaties

Volg ons

Activiteiten van deze week

Bekijk volledige agenda
8